We kunnen ons voorstellen dat u bepaalde vragen heeft voordat u gaat bestellen of als u al besteld heeft. We hebben de meest gestelde vragen hieronder in een handig overzicht al voor u beantwoord. Heeft u een andere vraag? Bel ons dan direct of neem contact met ons op via de Livechat, per telefoon of stuur ons een e-mail.

LET OP: Op het moment dat uw bestelling door ons is verzonden wordt deze onder normale omstandigheden de volgende dag al geleverd door PostNL. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Bij Shirt-Discounter onderscheiden wij ons door een uiterst snelle verzending t.o.v. de concurrent. Indien er een bestelling op bijvoorbeeld maandag voor 13:30 geplaatst is, wordt het artikel de volgende dag al verzonden! Na het verzenden van uw bestelling ontvangt u automatisch een Track & Trace code in uw mailbox zodat u uw bestelling zorgeloos kunt traceren. U ontvangt een Track & Trace code bij een normale pakket-zending alsook bij een brievenbus-zending.

Onderstaand een schema met de levertijden indien u op een bepaalde dag voor 13:30 besteld hebt:

  • Maandag voor 13:30 besteld is dinsdag verzonden
  • Dinsdag voor 13:30 besteld is woensdag verzonden
  • Woensdag voor 13:30 besteld is donderdag verzonden
  • Donderdag voor 13:30 besteld is vrijdag verzonden
  • Vrijdag voor 13:30 besteld is maandag verzonden
  • Zaterdag & zondag besteld is dinsdag verzonden

Bovenstaand schema is alleen geldig voor een normale werkweek, indien er feestdagen op doordeweekse dagen vallen zal het schema opschuiven naar een niet-feestdag. Indien na 13:30 besteld schuift de levering ook één dag op.

Uw pakket of brievenbuspakket wordt door ons verzonden met PostNL. Wanneer uw bestelling door ons is verzonden, hebben wij geen invloed meer op de levering. Indien er vertraging optreedt bij PostNL, kunnen hieraan door u geen rechten worden ontleend.

Indien een artikel niet gepersonaliseerd is kan het desbetreffende artikel binnen 14 dagen geretourneerd worden.

In de volgende gevallen is het niet mogelijk om een artikel te retourneren:

  • Indien het product beschadigd is
  • Indien het product gedragen is
  • Indien er vlekken op het product zijn gekomen
  • Indien het product op maat gemaakt/gepersonaliseerd is

Als u een afbeelding heeft die u toe wilt voegen in onze ontwerptool en deze heeft bijvoorbeeld een witte of zwarte achtergrond, kunnen we ons voorstellen dat u de achtergrond niet gedrukt wilt hebben. Het is voor ons geen probleem om de achtergrond weg te halen. Mocht het het zo zijn dat het toch niet mogelijk is, dan nemen we altijd contact met u op voordat wij uw order drukken. 

U kunt tijdens het bestellen aangeven dat er geen achtergrond gedrukt moet worden. Dit kunt u aangeven bij het vakje ‘bestellingsnotitie’ tijdens het bestelproces (waar u ook uw adresgegevens invoert). U kunt dit het beste gewoon kort aangeven als; ‘witte achtergrond’ niet drukken. Dat is voor ons duidelijk genoeg.

Als u een logo in de ontwerp-tool upload, positoneert en uiteindelijk besteld geeft u automatisch toestemming om het aangeleverde bestand te bedrukken zoals u heeft vormgegeven. 
Wij begrijpen dat niet iedere klant precies weet aan wat voor eisen een bestand moet voldoen voor het optimale drukresultaat.
De makkelijkst manier om te controleren of een bestand geschikt is om te drukken is de afbeelding te vergroten en te kijken of de afbeelding scherp blijft; als u wazigheden in de afbeelding ziet onstaan duidt dit vaak op een
tekort aan pixels. Te weinig pixels resulteren in een onscherpe afdruk.

Onze ontwerptool accepteert geen EPS, PDF of AI bestanden. Wil je graag een vector bestand toevoegen? Dan werkt een SVG bestand wel. Heeft u geen SVG bestand? U kunt altijd in de ontwerptool een PNG of JPG bestand uploaden en na het bestellen onder vermelding van uw ordernummer de EPS bestanden mailen. Vermeld wel even bij de bestellingsnotitities tijdens het bestellen dat u de EPS bestanden per mail doorstuurt.
Als klant bevestigd u dat u niet in de strijd bent met geldige copyright/trademark wetten bij het uploaden van uw afbeelding en het plaatsen van uw bestelling, en ook de rechten van derden niet schendt.

We snappen dat het lastig is om online te bepalen hoe maten van bepaalde artikelen vallen. Bij ieder artikel hebben we daarom een maattabel toegevoegd. De maattabel vind je onder de productafbeeldingen.

Regelmatig krijgen wij de vraag of er ook achteraf of op factuur betaald kan worden. Achteraf betalen is bij ons niet mogelijk. Een order wordt dus pas verwerkt op het moment dat wij het geld hebben ontvangen.

Wel kunt u bij ons op factuur betalen als u bijvoorbeeld een factuur moet indienen bij uw werkgever of instelling en dus niet met IDEAL of onze andere betaalmethodes . Dit gaat als volgt in z’n werk;

U ontwerpt de te bedrukken items, plaatst deze in de winkelwagen en gaat naar betalen. U kiest dan voor IDEAL en gaat helemaal door naar het IDEAL betaalportaal. Als u in het betreffende portaal bent, breekt u de betaling af. Wij hebben de order dan wel ontvangen, maar deze staat in de wacht. U kunt ons op dat moment bellen zodat wij u de factuur kunnen toesturen per mail.

U kunt de factuur nu indienen bij bijvoorbeeld uw werkgever. Op het moment dat de factuur handmatig per bank is overgeschreven aan ons en op rekening staat zullen wij de order in productie nemen.

Indien u bij ons textiel besteld met daarop een bedrukking is het niet mogelijk deze te annuleren zonder uitdrukkelijke toestemming van Shirt-Discounter. Als u een order plaatst worden er voorbereidende werkzaamheden getroffen waardoor een deel van uw bestelling al klaar ligt en is het dus vaak niet mogelijk uw order nog te annuleren of wijzigen.

(+31) 036 2000 204

Bel ons direct. Geen vervelende keuzemenu's en direct iemand aan de lijn.

[email protected]

Stuur ons makkelijk en snel een e-mail. Op werkdagen antwoorden we uw e-mail doorgaans binnen 8 uur.